Jan "Myslnik" Herman

Tylko ty

2010-03-23 13:47

Tylko ty

 

wykonanie Tani Bułanowej

i tu też Tania, boska!

 

A to moje tłumaczenie:

 

 

Только ты

Хоть ты и был плохой

Твои цветы

Я до сих пор рукой

Поглажу вдруг

Хоть и сухи они

Но только ты

Дарил их раньше

 

И только ты

Хоть ты и был чужой

Мои мечты

В них до сих пор ты мой

Хоть я давно

Живу совсем одна

И все жду

Что будет дальше

 

Ты поверь

Как часто в час ночной

О тебе любимый мой тоскую

Боже мой

Я все еще ревную

Да к той другой ревную

Тебя во сне целую

Ты все еще со мной…

 

Только я

Хоть ты давно ушел

Любовь моя

Пусть целый год прошел

Но и сейчас

Как в тот далекий день

Я говорю тебе

Ты рядом…

 

И только я

Храню тебе любовь

Пойми меня

Я так ждала что вновь

Твои глаза

Увижу и скажу

Не бросай

Меня

Не надо …

 

И поверь

Когда-нибудь зимой

Может быть

Меня уже не будет

Знаю

я любовь тебя осудит

На перекрестке судеб

Такой как я не будет

Никогда с тобой…

 

Oaoaoaoaoa Оаоаоаоаоаоаоаоа

Tylko ty

Bo choć był z ciebie łotr

Bukiet twój

Do dzisiaj dłonią swą

Pogładzę bywa

Choć wysechł już do cna

Lecz tylko ty

Dawałeś kwiaty…

 

I tylko ty

Choć obcym byłeś tu

Te moje sny!

A w nich ty ciągle mój

Choć dawno już

Samotne moje dni

I nie wiem nic

Co mnie czeka…

 

Uwierz mi

Jak często, często w noc

Ja za tobą tęsknię, mój jedyny

Boże mój

Ja wciąż się porównuję

Swą młodość opłakuję

We śnie ciebie całując

I ciągle ze mną ty…

 

Tylko ja

Choć ciebie nie ma już

Wciąż kocham cię

Rok cały minął znów

A teraz już

Jak w tamten dawny dzień

Ty obok mnie

Szepczącej miłość…

 

I tylko ja

W miłości swojej trwam

Ty zrozum mnie

Ja tęsknię do tych lat

Gdy w oczy twe

Znów spojrzę powiem ci

Nie rzucaj mnie

Ach, nie

Bo po cóż!?

 

I uwierz mi

W zimowy jakiś dzień

Stanie się

Że zniknę w jakiś sposób

Staniesz sam

na skrzyżowaniu losów

Miłość cię sądzić będzie

Choć szukać zechcesz wszędzie

Bez ciebie zawsze już…

 

Oaoaoaoaoa Оаоаоаоаоаоаоаоа

 

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje

Tematy do dyskusji: Tylko ty

Nie znaleziono żadnych komentarzy.