Jan "Myslnik" Herman

Szukam raju - Gintrowski

2010-11-09 12:59

Oto klip Przemysława

 

 

Powrót

 

Jacek Kaczmarski

Ścichł wrzask szczęk i śpiew
Z ust wypluwam lepki piach
Przez bezludny step
Wieje zimny wiatr
Tu i ówdzie strzęp
Lub stopy ślad
Przysypany

Dokąd teraz pójdę kiedy nie istnieją już narody
Zapomniany przez anioły porzucony w środku drogi
Nie ma w kogo wierzyć nie ma kochać nienawidzić kogo
I nie dbają o mnie światy martwy zmierzch nad moją drogą
Gdzie mój ongiś raj
Chcę wrócić tam
Jak najprościej

- Szukasz raju!
Szukasz raju!
Na rozstajach wypatrując śladu gór?!
Szukasz raju!
Szukasz raju!
Opasuje ziemię tropów twoich sznur...

Sam też mogę żyć
Żyć dopiero mogę sam
Niepokorna myśl
Zyska nowy kształt
Tu i ówdzie błysk
Lub słowa ślad
Odkrywany

Wszystkie drogi teraz moje kiedy wiem jak dojść do zgody
Żadna burza cisza susza nie zakłóci mojej drogi
Nie horyzont coraz nowy nowa wciąż fatamorgana
Ale obraz świata sponad szczytu duszy oglądany
Tam dziś wspiąłem się
Znalazłem raj
Raj bez granic

- Jesteś w raju
Jesteś w raju
Żaden tłum nie dotarł nigdy na twój szczyt
Jesteś w raju
Jesteś w raju
Gdzie spokojny słyszysz krwi i myśli rytm...

- Jestem w raju
Jestem w raju
Żaden tłum nie dotarł nigdy na mój szczyt
Jestem w raju
Jestem w raju
Gdzie spokojny słyszę krwi i myśli rytm...
 

 


 

 

Zobacz nuty

Autorem nut zamieszczonych w dyskografii jest Tomasz Susmęd. Na stronie zamieszczane są jedynie nuty do piosenek, które śpiewał Przemysław Gintrowski, bądź do których napisał muzykę. W miarę upływu czasu Tomasz Susmęd obiecał dorobić kilka pozycji. Tomasz może zrobić także nuty na "zamówienie" - jeśli komuś jest koniecznie potrzebny zapis nutowy wybranej pozycji, której nie ma na stronie, może zwrócić się do autora z prośbą o jego wykonanie. Email: susmed[malpa]wp.pl

 

 

DZIECI HIOBA

 

 klip Jacka Kaczmarskiego

 

 

Dzieci Hioba

Jacek Kaczmarski

 

Żyły przecież dzieci Hioba bogobojnie i dostatnio
Siedmiu synów jak te sosny, siedem córek jak te brzozy
Szanowały swego ojca i kochały swoją matkę
Żyły w zgodzie z każdym przykazaniem bożym
A tej nocy błysk i grom
Runął ich bezpieczny dom
I na głowy spadł lawiną głazów grad
Dnia nie ujrzy więcej już
Siedem sosen, siedem brzóz
Jednej nocy cały las utracił świat
Za tę ojców nadgorliwość
W wierze w wyższą sprawiedliwość
Która każe ufać w dobra tryumf nad złem
Za lojalność i pokorę
I za łask minioną porę
Za niewiarę w świat za progiem który jest
Za ten zakład diabła z Bogiem
Czyj silniejszy będzie ogień
Dzieci Hioba, Dzieci Hioba
Idzie kres

Żyły przecież dzieci Hioba na nadzieję w przyszłość rodu
Siedmiu synów jak te miecze, siedem córek jak te róże
Nie zaznały w swoim życiu smaku krwi ni smaku głodu
I kto tylko żył szczęśliwy los im wróżył
A tej nocy grom i błysk
Śpiących pozamieniał w nic
Boży świt oglądał już dymiący gruz
Patrzył nieomylny kat
Jak litością zdjęty wiatr
Bogobojny lament Hioba w niebo niósł
Za ten zakład Boga z biesem
W zgodzie z waszym interesem
Choć ostrzega was jak może zmysłów pięć
Za ten zakład Boga z czartem
O kolejną dziejów kartę
I za kije końce oba za zwykłego życia chęć
Za to czego nie ujrzycie
Bo się wam odbierze życie
Dzieci Hioba, Dzieci Hioba
Idzie śmierć

 

 

Zobacz nuty

Autorem nut zamieszczonych w dyskografii jest Tomasz Susmęd. Na stronie zamieszczane są jedynie nuty do piosenek, które śpiewał Przemysław Gintrowski, bądź do których napisał muzykę. W miarę upływu czasu Tomasz Susmęd obiecał dorobić kilka pozycji. Tomasz może zrobić także nuty na "zamówienie" - jeśli komuś jest koniecznie potrzebny zapis nutowy wybranej pozycji, której nie ma na stronie, może zwrócić się do autora z prośbą o jego wykonanie. Email: susmed[malpa]wp.pl

 

 

 

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje