Jan "Myslnik" Herman

Stan ponad Stany (2)

2010-11-24 08:47

 

Kilka miesięcy temu napisałem notkę Stan ponad stany, w której dałem wyraz swojemu przekonaniu, iż Jarosław Kaczyński – zapewne w słusznej sprawie – zmierza do reżyserii masowych wystąpień przeciwko Państwu (kliknij tutaj).

 

Przypuszczałem wtedy (i chyba mi nie minęło), że zbiorowy, masowy protest, który – jak zawsze w takich wypadkach – ociera się na pograniczu spraw legalnych i nielegalnych i nigdy nie wiadomo, kto jest „w prawie”, a kto „poza nim” (patrz: ostatnia manifestacja narodowców) – taki protest ma na celu „podpuszczenie” administracji do wykonania ruchu prewencyjnego, jakiejś formy stanu wyjątkowego w całym kraju lub choćby lokalnie.

 

Zabawa Prezydenta RP ze starym niewybuchem (to nie o Generale, tylko o Stanie Wojennym) wprowadza do mojego rozumowania nową jakość: widzę jasno, że teraz Bronisław Komorowski(?), niezadowolony z tego, że Jarosławowi K. słabo coś idzie rozruszanie Mas, sam prowokuje. Chce zarządzić Stan ponad Stany? Rządy wąskiego grona ponad głowami czegokolwiek, co ma z demokracją jakiś kontakt?

 

A kiedy piszę o Mega-Neo-Totalitaryzmie (kliknij np. tutaj) – to nikt nie zauważa!

 

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje

Tematy do dyskusji: Stan ponad Stany (2)

Nie znaleziono żadnych komentarzy.