Jan "Myslnik" Herman

Panno pszeniczna

2010-02-25 10:39

Wykonuje Halina Frąckowiak

 

Panno pszeniczna, zielonooka,
Nachyl się nad moim życiem,
Panno o włosach sypkich jak piasek,
Pozwól się tobą zachwycić.
Panno pszeniczna, miodowa,
Panno dobrej jesieni,
Kiedyś ci serce podarowałem –
Okryj mnie płaszczem nadziei.

Ogrzej mi serce w nocy,
Ogrzej mi myśli w dzień,
Niech echo twoich kroków
Rankiem napełni sień.
Zamień smutki w kolędę,
Zdejmij z oczu cień,
Ogrzej nam serca w nocy,
Ogrzej nam myśli w dzień

Panno pszeniczna, panno promienna
Nie pozwól mi długo czekać,
Drogą samotną, krętą i stromą
Idę do ciebie z daleka.
Panno pszeniczna, zielonooka,
Nachyl się nad moim życiem,
Panno o włosach białych jak kreda,
Pozwól się tobą zachwycić.


(M. Dutkiewicz, K.Gertner))
 

 

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje

Tematy do dyskusji: Panno pszeniczna

Nie znaleziono żadnych komentarzy.