Jan "Myslnik" Herman

Nie wolno mi

2010-04-19 11:02

 

Wykonanie Anny German, i tu też Anna G

I Małgosia (nick internetowy)

I Gigliola Cinquetti

A tu znajdź i kliknij audio-oryginał Reny Rolskiej

 

Nie wolno mi, nie wolno mi kochać ciebie.
Nie wolno mi przy tobie być nawet we śnie.
Mówią, że mam za mało lat, żeby wiedzieć,
czy to już jest prawdziwa miłość, czy nie.

Niech sobie mówią - cóż obchodzi mnie cały świat?
Ty wiesz o tym, że bardziej cię kocham każdego dnia.

Nie wolno mi, nie wolno mi przyjść do ciebie,
więc piszę list - nie czekaj mnie, nie przychodź dziś.
Chcę jeszcze raz, tysięczny raz ci powiedzieć,
że kochać cię będę, choć nie wolno mi.


Niech sobie mówią - cóż obchodzi mnie cały świat?
Ty wiesz o tym, że bardziej cię kocham każdego dnia.

Nie wolno mi, nie wolno mi przyjść do ciebie,
więc piszę list - nie czekaj mnie, nie przychodź dziś.
Chcę jeszcze raz, tysięczny raz ci powiedzieć,
że kochać cię będę, choć nie wolno mi.

 

 

Non Ho L'etŕ

Non ho l'etŕ
Non ho l'etŕ per amarti
Non ho l'etŕ per uscire sola con te

 

E non avrei
Non avrei
Nulla da dirti
Perché, tu sai
Molte piů cose di me

 

Lascia che io viva
Un amore romantico
Nell' attesa
Che venga quel giorno
Ma ora no

 

Non ho l'etŕ
Non ho l'etŕ per amarti
Non ho l'etŕ per uscire sola con te

 

Se tu vorrai
Se tu vorrai
Aspettarmi
Quel giorno avrai
Tutto il mio amore per te

 

Lascia che io viva
Un amore romantico
Nell' attesa
Che venga quel giorno
Ma ora no

 

Non ho l'etŕ

Non ho l'etŕ per amarti
Non ho l'etŕ per uscire sola con te

 

Se tu vorrai
Se tu vorrai
Aspettarmi
Quel giorno avrai
Tutto il mio amore per te

 

Written by Mario Panzeri / Nicola Salerno

 

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje

Tematy do dyskusji: Nie wolno mi

Nie znaleziono żadnych komentarzy.