Jan "Myslnik" Herman

Mój jest ten kawałek podłogi

2010-07-21 08:29

Klip z koncertu

Klip inny z półksiężycem

 

A tu - Mina Tyma, różne klipy

 

Znowu ktos mnie podgląda
Lekko skrobie do drzwi
Strasznym okiem cyklopa
Radzi, gromi i drwi

Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić
Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić

Meble już połamałem
nowy ład zrobić chcę
Tynk ze scian juz zdrapałem
Zamurować czas drzwi

Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić
Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić


Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić
Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić

Wielkie dzieło skończyłem
Głód do wyjscia mnie pcha
Prężę się i napinam
Lecz mur stoi jak stał

Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić
Mój jest ten kawałek podłogi
nie mówcie mi więc, co mam robić

Wyszukiwanie

Kontakty

Pasje-moje